بهینه سازی داخلی سایت چیست؟ – NovinINSTA

بهینه سازی داخلی سایت

زمانی که کاربر کلمه کلیدی را در گوگل سرچ می‌کند، تعدادی لینک بر روی صفحه اول گوگل نمایان می‌شود. این لینک‌ها همان صفحاتی هستند که به آن  بهینه سازی داخلی سایت می‌گویند.

شما اگر به عنوان یک کاربر به دنبال یک عنوان مهم در گوگل باشید، اولین لینکی که بر روی آن کلیک می‌کنید، کدام لینک است؟

مسلما اولین لینکی که گوگل به شما نمایش می‌دهد.

اما چه اتفاقی می‌افتد، که یکs لینک در صفحه اول گوگل و حتی به عنوان اولین لینک نمایش داده می‌شود؟

این موضوع همان چیزی است که می‌خواهیم تا در این مقاله به آن بپردازیم.

اگر شما هم برایتان جالب است، که چگونه لینکی که در صفحات سایت خود ایجاد می‌کنید، به عنوان اولین لینک در گوگل نمایش داده شود، پس ما را در این مقاله همراهی کنید.

بهینه سازی داخلی سایت دارای قوانین و قواعدی است، که اگر به درستی اجرا شود، لینک سایت شما می‌تواند، به مدت 3 ماه الی 1 سال در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

که به این قوانین و قواعد، سئوی سایت گفته می‌شود.

سئو چیست و چه تاثیری در بهینه سازی داخلی سایت دارد؟

سئوی سایت، که به آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هم گفته می‌شود، در حقیقت استفاده از قواعد و قوانینی است که باعث می‌شود، تا سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

اما چه اتفاقی می‌افتد، که سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود؟

سئو مخفف کلمه بهینه سازی موتورهای جستجو است، این فرایند به وب سایت شما کمک می‌کند، تا بدون پرداخت هزینه‌ای، ترافیک ارگانیک را از طریق صفحات جستجوگر دریافت کنید.

موتورهای جستجوگر، به وسیله خزنده‌هایی که دارند، صفحات مختلف وب سایت‌ها را اسکن کرده، تا متوجه شوند که موضوع سایت در چه زمینه‌ای است و آیا می‌تواند به کاربرانی که کلمه کلیدی را جستجو می‌کنند، مطالب مفیدی ارائه دهد.

با بهینه سازی سئوی سایت خود، شانس شما برای اینکه بتوانید به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید، افزایش میابد. شما با ایجاد محتوای جذابتر، می‌توانید شانس خود را برای ایجاد ترافیک ارگانیک و هدفمند افزایش دهید.

سئو چیست و چه تاثیری در بهینه سازی سایت دارد؟

عوامل موثر در بهینه سازی سایت

اکنون که می دانید SEO چیست و چگونه کار می‌کند، بیایید به بررسی برخی از عواملی بپردازیم، که می‌توانند در رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارند. ما در ادامه به بررسی عوامل مهم بهینه سازی داخلی سایت خواهیم پرداخت.

تولید محتوا

تولید محتوا اگر جذاب باشد و مطالب مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد و یا به عبارتی کاربرپسند باشد، ورودی ارگانیک سایت شما را افزایش خواهد داد.

برچسب عنوان (title tag)

برچسب عنوان در هر صفحه، به موتورهای جستجوگر می‌گوید، که صفحه شما در چه زمینه‌ای است.

توضیحات متا

تگ توضیحات متا، در واقع چکیده‌ای از محتوای سایت را ارائه می‌دهد، که از چشم بازدیدکنندگان پنهان است و فقط برای درک بهتر موتورهای جستجو استفاده می‌شود.

عنوان‌های فرعی (Sub-headings)

عنوان‌های فرعی، که به آن برچسب‌های H1، H2 و H3 نیز گفته می‌شود و به گوگل جهت درک بهتر محتوای تولید شده، کمک می‌کند.

پیوندهای داخلی

زمانی که محتوایی را تولید می‌کنید، با ایجاد یک یا چند پیوند داخلی با صفحات دیگر سایت، به موتورهای جستجو کمک می‌کنید، تا در مورد سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اگر در مورد ویژگی‌های یک محصول می‌نویسید، شما می‌توانید تا لینکی به صفحه اصلی آن محصول داده و این دو صفحه را به هم پیوند دهید.

پیوندهای داخلی در سئو داخلی سایت

استفاده از برچسب ALT در تصاویر

استفاده از این برچسب برای تصاویر استفاده شده در وبلاگ است.

هنگام استفاده از این تگ، در وبلاگ حتما از کلمات کلیدی استفاده شود.

این تگ و یا برچسب به موتورهای جستجوگر کمک می‌کند، تا تصاویر شما بهتر بهینه شود.

نتیجه گیری از این مقاله :

تیم تحریریه نوین اینستا، امیدوار است تا اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار داده باشد. اگر سوالی دارید، می‌توانید تا از طریق شماره‌های تماس شرکت، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مقالات پربازدید این هفته:

ریبرندینگ چیست؟

طراحی یک اینفوگرافیک جذاب

۱۰ نکته برای افزایش لایک در اینستاگرام

‍‍‍‍‍‍‍

اشتراک گذاری:

Leave a پاسخ

۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از اینستاگرام

خیلی از عزیزان سوال می کنند که پس کی این ربات با هوش مصنوعی رونمایی می شود ؟ ما در حال کارهای ثبتی این پروژه هستیم و به محض اتمام کارهای اداری آن در پیج اینستاگرام اول اطلاع رسانی می کنیم ، لذا حتما اول پیج اینستاگرام مارو فالوو داشته باشید . تا هم از آموزش های ما استفاده کنید و هم از اخبار مهم ...