خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

خیلی از مردم بر این باور هستند که برای شروع کسب و کار باید قوی شروع کرد , مثلا یک پیج اینستاگرام خرید و بعدش هم از فالوورهای بالا استفاده کرد و به طبع خرید لایک اینستاگرام هم باید انجام داد و … !

جدا از اینکه همیشه تاکید کردیم تا جایی که می تونید به درستی فعالیت کنید ,

منظور از درستی این هست که به صورت کاملا واقعی و هدفمند فعالیت خودتان را شروع و ادامه بدید و از خرید فالوور و خرید لایک و … کمتر استفاده کنید !
اما اول اینکه یک مورد را نمیشه نادیده گرفت و آن این می باشد که:

اگر شما میخواهید کمی در دید مشتری بیشتر جلوه کنید باید لایک و ویو و فالوور بالایی داشته باشید .
توصیه قطعی ما استفاده از ربات اینستاگرام هست که هم فالوور 100 درصد واقعی به شما خواهد داد و چون فالوورها با دستان خودشان شما را فالوو کردند,

قطعا از شغل و فعالیت شما حمایت می کنند و کم کم لایک و ویو و … شما هم بالا خواهد رفت ! کاملا ارگانیک .
اما دوم اینکه خیلی مواقع یک کسب و کار نیاز به دیده شدن خیلی سریع دارد ! مثلا در پیک و اوج تقضا در آن دوران هست .
مثلا برای قالیشویی ها در فروردین ماه و …
یا …

خرید لایک اینستاگرام , خرید لایک واقعی اینستاگرام

در این مواقع چون ربات هوشمند اینستاگرام به مرور زمان فعالیت می کند می توان خرید فالوور و یا خرید لایک اینستاگرام را یک نوع مرهم دانست و بعضا رشد خیلی خوبی در کسب و کار می دهد .

نکته : حتما و حتما و حتما در حین اضافه شدن فالوور و لایک و … از ربات اینستاگرام هم استفاده کنید که فالوورهای واقعی و فعال هم به پیج شما اضافه شود .

حرف کلی ما این هست که برای اینکه تعداد لایک های واقعی داشته باشید قبل از هر چیز باید دنبال فالوور های واقعی باشید … 😉 که با خریدن و … پیش نخواهد آمد .
بعضی از کاربران اینستاگرام افرادی هستند که راه های زیادی را برای خرید لایک اینستاگرام امتحان کردند ولی نتیجه ای نگرفتند!

حتما بخوانید:
تاثیر هشتگ در سئو اینستاگرام

باید این را بدانید که اگر می خواهید به درآمد میلیونی برسید و کسب و کار موفق داشته باشید باید این اصولی که در ادامه می گویم را قدم به قدم رعایت کنید.
در واقع شما قبل از اینکه به خرید لایک اینستاگرام فکر کنید باید دنبال افزایش فالوور اینستاگرام باشید …

افزایش لایک واقعی توی اینستاگرام

راه حل افزایش لایک و فالوور واقعی توی اینستاگرام

بحث افزایش فالوور › اینستاگرام 2 راه رایج دارد:

۱. یکی از راه هایی که ممکن است شما هم شنیده باشید یا ممکن است خودتان این راه را رفته باشید , استفاده از نرم افزارهای مختلف افزایش فالوور می باشد!

نرم افزار فالووریاب ›

روش کار این نرم افزار به این صورت است که شما خودتان پیج های مختلف را فالو می کنید , لایک می کنید و کامنت می گذارید نرم افزار هم در ازای فعالیتتان به شما فالوور می دهد.
ولی آیا واقعا شما وقت این را دارید ۲۴ ساعته پشت سیستم لپتاپ یا گوشی موبایلتان باشید و مدام فالوو و لایک کنید و کامنت بگذارید ؟!
نکته ی بعدی این است که این فالوورها به خواست و علاقه ی خودشان پیج شما را فالو نکردند و اگر از پیجتان خوششان نیاید یا با پیج ارتباط برقرار نکنند آن را آنفالو میکنند !
همین امر باعث می شود که ریزش فالوور را در پیج اینستاگرامتان به طور واضح و محسوس مشاهده کنید .
همین مورد می تواند به صورت دستی هم باشد . یعنی شما به صورت دستی تمام این فعالیت را انجام بدید که بهتر است از فاجعه بعد از نگیم که خودتان بهتر میدانید … 🙂

۲. راه دیگر برای افزایش تعداد فالوور استفاده از ربات اینستاگرام است .

یعنی اینکه کل کارهای فالو کردن و لایک و کامنت گذاری را کامل به این پلتفرم انسان نمای فوق هوشمند می سپارید .

در صورتی که تمایل به مطالعه در زمینه ربات اینستاگرام دارید :
ربات اینستاگرام چیست

و اما در آخر:

برای آن دسته از کاربرانی که به در پیک کاری خودشان هستند و الان نیاز به لایک و فالوور دارند می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست میزان دلخواه فالوور و یا لایک را ارسال کنید .
تیم نوین اینستا با آخرین متد روز دنیا برای شما عزیزان برای پیج های مختلف و پست های مختلف لایک و فالوورهای موردن نیاز شما را تامین خواهد کرد .

آیلین افشاری هستم کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ کدایران و علاقه دارم مطالبم را با شما به اشتراک بگذارم و در انتقال حس خوب به شما سهیم شوم.
در صورت بروز هرگونه سوال از طریق باکس زیر با ما در ارتباط باشید.

مطالب پربازدید این هفته:

ربات همه کاره اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

ساخت ربات اینستاگرام

اشتراک گذاری:

Leave a پاسخ

۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از اینستاگرام

خیلی از عزیزان سوال می کنند که پس کی این ربات با هوش مصنوعی رونمایی می شود ؟ ما در حال کارهای ثبتی این پروژه هستیم و به محض اتمام کارهای اداری آن در پیج اینستاگرام اول اطلاع رسانی می کنیم ، لذا حتما اول پیج اینستاگرام مارو فالوو داشته باشید . تا هم از آموزش های ما استفاده کنید و هم از اخبار مهم ...