جلوگیری از زورگویی در اینستاگرام با هوش مصنوعی – NovinINSTA

جلوگیری از زورگویی در اینستاگرام با هوش مصنوعی

جلوگیری از زورگویی در اینستاگرام با هوش مصنوعی ; قابلیت جدیدی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده این است که با استفاده از هوش مصنوعی جلوی زورگویی در تصاویر و زیرنویس ها را می گیرد و دیگر نگرانی در ارتباط با حرف ها و تهدیدات مجازی دیده نخواهد شد .

البته بدون شک این موضوع چون با هوش مصنوعی انجام می شود درصد خطایی هم دارد;

اما باز خیلی حرکت جالب و مورد نیازی برای جامعه جدید اینستاگرام هست .

در واقع اینستاگرام با استفاده از این هوش مصنوعی جلوی بسیاری از تهدیدات و زورگویی هایی که در تمام گروه های سنی اتفاق میفتد را می گیرد;

اما این موارد بیشتر در گروه های سنی کمتر دیده می شود اما کمتر با بزرگتر ها مطرح می گردد;

و تعداد زیادی از آن ها به صورت مخفی باقی می مانند که با تدبیر و قابلیتی که اینستاگرام اضافه کرده جلوی این موارد را تا حد زیادی گرفته است.

جدیدترین متد برای افزایش فالوور واقعی ایرانی فعال اینستاگرام :
افزایش فالوور ایرانی

چگونگی مقابله اینستاگرام با زورگویی با استفاده از هوش مصنوعی

در واقع اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی که برای این قابلیت خود طراحی کرده است;

تمام تصاویر و کپشت ها را رصد می کند و هر جا که متوجه شد تصویر یا متن مورد نظر حالتی خشونت آمیز و یا همراه با زورگویی و آزار و اذیت دارد;

آن را به بخش ممیز انسانی در اینستاگرام می فرستد تا بررسی های بیشتری روی آن انجام گردد.

پس باید در انتشار پست ها و نوشتن کپشن های خود به صورت شخصی و یا خطاب به اشخاص دیگر دقت کنید تا پست شما توسط اینستاگرام به عنوان پستی که الگوریتم های اینستاگرام را زیر پا گذاشته و حاوی پیام تهدید آمیز یا زورگویانه است , محسوب نگردد.

قابلیت افکت مهربانی دوربین در اینستاگرام

چگونگی مقابله اینستاگرام با زورگویی با استفاده از هوش مصنوعی

در نقطه مقابل بحث مبارزه با زورگویی در پیج ها , اینستاگرام افکت هایی را منتشر کرده که به هنگام استفاده از دوربین در اینستاگرام برای انتشار استوری انواعی از پیام ها و جملات محبت آمیز را به زبان های مختلف به عکس شما اضافه می کند و این کار در ترویج رفتار شایسته و مناسب و زیبا جلوه دادن استوری شما بسیار تاثیر گذارتر خواهد بود.
شاید با خودتان بگوید که مثلا ما به زبان فارسی خوب مینوسیم و یا عربی و یا … از کجا اینستاگرام میخواد متوجه بشود ؟ و …
در این الگوریتم تمام زبان هایی که شما موقع استفاده میبینید براش قابل ترجمه و ترنسلیت هست ( به راحتی ! )
فکر کنم تا اینجای کار خیلی متعجب شده باشید , اما تعجب شما را در مقاله بعدی به حدی بیشتر میکنیم تا متوجه شوید چقدر پلت فرم اینستاگرام حساس شده است و چقدر پیشرفته !

نتیجه گیری از مقاله جلوگیری از زورگویی در اینستاگرام با هوش مصنوعی:

در نهایت این مقاله برای بیان مسئله ی مهم مبارزه با خشونت و زورگویی که در فضای اینستاگرام هم رواج پیدا کرده است , ارائه گردیده تا اینکه تا حدی جلوی انتشار تصاویر و متن های نامناسب و زورگویانه گرفته شود و قدمی در این راه برداشته شود. ( جلوگیری از زورگویی در اینستاگرام )

در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتر در این زمینه داشتید می توانید از طریق باکس زیر با کارشناسان و متخصصان ما در ارتباط باشید.

مقالات پربازدی این هفته:

ورود تکنیک Bird-eye-View به اینستاگرام

مخفی کردن ترتیب فیلترهای عکس اینستاگرام

لیست پیشنهادی یا Suggest در اینستاگرام

0 تا 100 دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

سایز عکس استوری

اشتراک گذاری:

Leave a پاسخ

۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از اینستاگرام

خیلی از عزیزان سوال می کنند که پس کی این ربات با هوش مصنوعی رونمایی می شود ؟ ما در حال کارهای ثبتی این پروژه هستیم و به محض اتمام کارهای اداری آن در پیج اینستاگرام اول اطلاع رسانی می کنیم ، لذا حتما اول پیج اینستاگرام مارو فالوو داشته باشید . تا هم از آموزش های ما استفاده کنید و هم از اخبار مهم ...